Hvordan blir jeg kunde?Gå til kontaktsiden og fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig. Du kan også kontakte oss via telefon, e-post eller faks, så besvarer vi alle typer spørsmål.
Hva kan jeg utføre på Prenax onlinetjeneste?Prenax Online er tilgjengelig døgnet rundt, alle dager i uken. Der kan du når som helst foreta nybestillinger og håndtere eksisterende abonnementer. Der ser du også aktuell status for pågående reklamasjonssaker. Du får alltid aktuell informasjon om eksisterende abonnementer, og du kan opprette en mengde forskjellige rapporter etter behov.
Jeg vet allerede hva jeg vil bestille, hvordan bestiller jeg så raskt som mulig?Du kan bestille gjennom Prenax Online døgnet rundt, alle dager i uken. Du kan også sende e-post eller ringe din kontakt i Prenax kundeservice. Hvis du har veldig hastverk, anbefaler vi at du ringer din kontakt i kundeservice for å sikre så rask levering som mulig.
Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner den tittelen jeg søker i Prenax database?Hvis du ikke finner den tittelen du søker, skal du kontakte Prenax kundeservice ved å foreta en tittelforespørsel i Prenax Online, eller ved å sende e-post/ringe direkte til din kontakt. Vi søker opp det etterspurte produktet og gjør det tilgjengelig for bestilling.
Hvordan vet jeg at min bestilling er foretatt?Alle abonnementer er synlig på Prenax Online umiddelbart etter bestilling. Du kan også velge å alltid få en bekreftelse per e-post fra Prenax ved hver bestilling.