Tjenester

Personlig service

I Prenax tror vi at det er viktig med personlig service, og som kunde hos oss har du din egen kontaktperson i vår kundeservice. Du har dermed tilgang til en person som er fortrolig med dine spesifikke krav/tekniske løsninger, og som du alltid kan henvende deg til i alle saker. I de tilfellene kontaktpersonen ikke er på plass, har vi alltid en erstatter tilgjengelig for å garantere at du får rask og korrekt hjelp.

Vi er også overbevist om at nivået på vår service blir best når alle administrative funksjoner sitter samlet og så nær kunden som mulig. Det er derfor vi har valgt å samle kundeservice, forlagsrelasjoner, salgsavdeling og økonomifunksjoner på ett og samme kontor i Kista rett nord for Stockholm.

Denne strategien tror vi er en viktig årsak til at Prenax har så fornøyde kunder. Ved den sist gjennomførte kundeundersøkelsen hadde Prenax en kundetilfredshet på over 97 %.

Våre medarbeidere er nøkkelen til vår fremgang