Tjenester

Abonnementer

Abonnementshånteringen er kjernen i Prenax tjenestetilbud. Vi tar hånd om og hjelper deg med alle aktuelle spørsmål rundt håndteringen av produkter som det er mulig å abonnere på, både trykte og digitale.

Bestilling: Hos Prenax bestemmer du hvilke rutiner og krav som gjelder ved nybestilling og fornyelse. Prenax sørger for at disse rutinene og kravene følges, uansett om bestillingen skjer online via vårt webbaserte verktøy, ditt innkjøpssystem eller ved kontakt med en personlig kontaktperson i Prenax kundetjeneste.

Fakturering: Prenax tilbyr fakturering helt etter dine ønsker. Vi leverer fakturaer per post, som PDF og Excel via e-post, eller forskjellige formater av EDI-faktura. Vi tilbyr samlefakturaer eller fakturaer som er oppdelt ifølge dine krav, f.eks. én faktura per kostnadssted. Vi sørger også for at all informasjon dere har behov for, finnes på fakturaen, som f.eks. kostnadssted, innkjøpsordrenummer eller ansettelsesnummer.

Reklamasjoner: En reklamasjon kan gjelde problemer med digital tilgang, eller en uteblitt/forsinket/ødelagt trykt avis. Uansett årsak til reklamasjonen har Prenax markedets mest effektive reklamasjonshåndtering.

Rapporter: I vårt webbaserte verktøy, Prenax Online, kan du som kunde ta ut en mengde forhåndsdefinerte standardrapporter, og der finner du også støtte for å skreddersy egne rapporter for spesifikke behov. Ved mer komplekse behov er det også mulig å ta direkte kontakt med Prenax kundetjeneste som alltid hjelper til med mer komplekse rapporter.

Manage and access anywhere

Manage and access anywhere

Våre medarbeidere er nøkkelen til vår fremgang